Bebebao kullanıyorum bende . 3 aydır memnunum en yüksek seviyede çalıştırmama rağmen çekim gücünde hiç azalma yok . Paket içeriğinde yedek parçalar var . Hızlı şarj oluyor , gögüs ucunu acıtmıyor . Uzun süre sağım yapabiliyorsun. Rengi de çok tatlı 😀 Bez kılıfı var o da güzel düşünülmüş. Pompa kullanmadığın zaman kirlenmesin diye de bir aparatı var . Kısaca fiyat performans ürünü diyebilirim