Bayramın akşamında ateşi başladı taa diğer güne kadar ateş düşürücü veriyordum ama o bile fayda etmiyordu diğer günün sabahı hastaneye götürdük eşim sırasını bekledi ben de oğlumu bahçeye çıkardım oturdum ama oğluma bişey oldu o an canımdan can gitti hemen acile kostüm bı hemşire onu elimden aldı fitil verdiler oksijen verdiler bide serum verdiler doktor kısa süreli bı nöbet geçirmiş dedi eve getirdik diğer gün yine ateşi yükseldi yine hastaneye götürdük ettik etmedik ateşi düşmedi mecburi iğne vurdular. Şimdi sorum şu oğlum o havaleden sonra çok değişik hareketleri var önümüzden geçiyor bize vuruyor sonra özür diliyor şaka yaptım diyor saçma sapan o konusmalar saçma sapan hareketler havaleden dolayı mi botle oldu acaba yoksa büyümeye mi başlıyor 2.5 yaşında yeni girdi