Bence o yolu gitmeyin bebekle düğüne gidersiniz arkadasınız yakınsa sizi anlar kırılmaz zaten. Benim de bebegim kücükken kendi evinin bahcesinde nişan yapmıstı hemde bizim evin karsısında oturuyordu. Dibimde olmasına ragmen kimseye bırakamadıgım icin katılamamıstım anlayısla karsılamıstı gayette