akkoyun28 Aya kadar o kadar sakin bir bebekti ki sesini duymazdım doğru düzgün. Emme konusunda felan hiçbir sıkıntımız yoktu. 2 ayı geçince sürekli çığlık atarak ağlamalar başladı. Memeyide zar zor tutuyor ne oldu böyle birden bire?
akkoyun28 bksh evet doktora götürdük gazı varmış. Daha öncede gazı olurdu ama bir iki güne düzelirdi. Şimdi 10 gündür böyle huysuz
kokashapy akkoyun28 ay o zamanlarda süt azalmasıda yaşamıştım deli gibi saat başı emzirmeye çalışıyordum o istemiyor ben her yolu deniyordum ama en son pes ettim akışına bıraktım herşey o an düzeldi