Kızlar adet olmadıgım için 8 gün gecınce test yapmıştım negatıf cıkmıştı bı belırtım de yoktu ama artık 16 gün gectı gerı cekılmeyle korundugumuzy sanıyoruz 😂 linçe gerek yok sorcagım soru şuki testte cıkardı demı 8 gün gecıkınce yaptım silik bıle cıkmadı boyle testte cıkmayıpta hamıle olan varmıdır🤦🏻♀️