Merhaba kızlar benim şu kalın görünümlü bileziklerim var evlendiğimden beri takamıyorum günlük takılacak gibi değiller çünkü, Ajda bileziklerden çok istiyorum Bi iki kere sormuştum geçen sene 1 tanesinde 1300 TL fark olur demişti sanki kuyumcu, sizce değişmek mantıklı mı