Perss iki oğlum arası 18 ay ilk zamanlar çok zordu destek olarak annem vardı her ihtiyaçta çagırdım yanıma geldi sonra kücük oglum 7 8 aya dogru abi kardeş oyun oynamaya basladıkları dönem çok daha iyi idare ettim ve artık desteksiz devam ettim şuan biri 3 bucuk biri 5 yasında kavga dövüş olsa da iyiki peş peşe olmuşlar diyorum çünkü her alanda tek kalmıyorlar her zaman Bi oyun arkadasına sahipler parkta Cafe de arabada her alanda birlikteler ve bana sarmıyolar dövüşseler dahi 5 dk sonra geri oyuna dönüyorlar büyük oglum kreşteyken kücüğüm cok sıkılıyo ve abisi gelene kadar anne oynayalım markete gidelim parka cıkalım diye cok bunaltıyor beni abisi varken beni görmüyor bile 🥰