salezel Kızlar kızımın el serçe parmağında çıkıntı yok hani bilir misiniz bilmiyorum ama ayların kaç çektiğini felan sayardık o çıkıntı yumruk yapınca çıkan bugün farkettim elim ağrıyor dedi baktım yok duvar vurdum diyor şişlik morluk yok
ebrar0102 Çıkıntı yok derken bahsettiğiniz eklem kısmı mı ? Yani bükebiliyormu oynayabiliyormu ? Diğer elindeki serçe parmağıyla karşılastirdinizmi ?