askbebegimmbenim Diken batmış sanırım çimlere salmış babası bahçede çorapla dün. Bugün bı baktım ayağının topugunda kırmızı kızarıklık ucu var ama alabileceğim bişey yok ne yapmam lazım kendi kendine çıkar mı acaba
pozitifanne06 askbebegimmbenim şırınga var mı vakumlayip cikarabilirsiniz bi videoda görmüştüm ucunu kesiyodu o ama
askbebegimmbenim pozitifanne06 canım yaptım yazmadan arastirdim denedim bişey gelmiyor görünürde delik var ve etrafı kızarmış ama eşim sıktı orayı sadece su geliyor diken yok diyor ama ben çok panik yaptım kendi kendine nasıl çıkacak ki sürekli ayakta batmış çıkmış diyor baya sıktı ama su geliyor sadece ayağına bişey batmış olsa başlamaz ağlar diyor
pozitifanne06 askbebegimmbenim bi şey gelmiyosa yoktur çıkmıştır belki yarına belli olur geçmiş olsun