Mervehicip Bence korkmamalısınız sizin stresiniz bebeğinizede geçiyor unutmayın.Her bebek kendine özeldir aynı tepkileri vermez içiniz rahat olsun aşı aşamasında biraz ağlama olur ama sakin kalın unutmayın geçici bir süreç.3 gün boyunca düzenli ateş ölçümü yapın Allah kolaylık veriyor şimdiden geçmiş olsun