Aryakuzu 10,5 aylık kızım doğduğundan beri gündüz hiç tv açık değil akşamları da kızım uyuyunca yada sadece tvden müzik acıyoruz.Tvnin ne olduğunu bilmiyor daha.Görüntülü konusmayı bizde yapıyoruz ailemiz şehirdısında ve iki günde bir arıyorlar birlikte açıp konuşup kapatıyoruz sonra telefonlar ortadan kaldırılıyor.Uyaran çok fazla olduğu için.Çok zor oyalanıyor artık evet haklısınız ama benim gün içinde yapmadığım kalmıyor babamız gelince pilim tam bitmiş oluyor😐