aylaa26 bende böyleyim hiç yemek yemem kuş kadar anca yerim onuda kısarsam açlıktan elim ayagım titriyor bazen 1 öğün yiyorum aklıma bile gelmiyor yemek yemek… 1,5 ay önce 20 günlük diyete girdim yeme alışkanlığımı değiştirdim sabah kahvaltı aksatmadım akşamda 6 da yemek yedim ekmek yemedim hiç bol salata ve protein yedim günde 1,5 lt su içtim hiç su sevmem normalde daha fazla içmek gerek tabii ki :( 20 günde 6 kilo gitmiş. Sonradan anladım aslında yemeyerek kilo verilmiyormuş. Şimdi 1 kilo almışım 1 ayda :) yine girmem lazım ama günde 2 öğün düzenli saatli yemek zorladığından başlayamıyorum bi 6-7 daha versem iyi olucak yaza kadar