aselahsenn
Benim oğlum 3 yaşında şuanda oda grip Sarımsak,bal,limon Karışımı veriyorum bizde henüz ateş yok ama ateş ilede mücadelem şu şekilde oluyor
Ilık duş aldırıyorum
Üzerini ince ve rahat giydiriyorum
Bol su içiyorum
Salatalık yediriyorum
Limonlu çorap giydiriyorum