jasminebk benim bebeğim kolikti ,3.aydan sonra azalarak geçti, 4.ayda gaz sorunu kalmamıştı. Uyku gerilemesinden sonra uyku eğitimini yavaş yavaş destek çekerek verdim. 19aylık hala düzenimiz bozulmadı. Uyku eğitimi de 4.ay dolmadan hatta bazı bebeklerde 6.ay dolmadan önerilmiyor.