13 günlük bir bebeğim var ilk 4-5 gün sütüm gelmedi, ilk günler biberon kullanmadan mama ile besledim sonrasında sarılık oldu ve bir gün fototerapi aldı doktorum besleyememişsin deyince kendimi çok suçladım ve biberonla mama vermeye başladım sütüm sağımla birlikte geldi ve yavaş yavaş artmaya başladı günlük ortalama toplamda 80 CC çıkıyor ama şimdi de bebeğim göğsmü almıyor slikon uçlu/ uçsuz, şırınga da dahil her yöntemi denedim sinirleniyor süt ağzına aksa da emmiyor inatlaşıyor, artık psikolojik olarak bitmiş durumdayım gittiğim ebe de meme ile inatlaşmış o yüzden dedi kokusunu alması bile ağlamasına yetiyor.. hem beslenme öncesi emzirmeyi deniyorum iyice inatlaşacak diye korkuyorum..başına böyle bi durum gelen var mı bi kaç gün ara verip dinlense yine devam etsem daha mı çabuk unutur yoksa özler tutar mı.. yaşayan akıl versin lütfen bitmiş durumdayım