Sezaryen sonrası estetik dikiş yapıldı ama bazı yerlerinde kabuklanma var normal mi?
ezgi__ evet benim bütün kesik yerim kabuktu sonra kendi düştü
ezgi__ evet çok normal zamanla geçiyor henüz çok erken. Geçmiş olsun.
momas yapıştırma dikiş olunca kabuk bağlamaz sanmıştım 30 gün oldu doğum yapalı
ezgi__ bağlıyor bende şu an çok hafif pembelim var 8 ay olacak
momas anladım teşekkür ederim
SuMisalii teşekkürler, bir süre daha böyle kabuklu kalacak yani öyle mi
ezgi__ evet sonra bi anda hepsi kaybolur.