saresununannesi Merhaba tatlışşş anneler, biz 3 ay 17 günlüğüz mama ve anne sütü alıyoruz ek gıdaya ne zaman başlasak 1 ay sonra versem çok mu geç olur yoksa 2 ay daha beklesek mi? Sizin deneyimleriniz varsa yazabilirsiniz 🫶🏻☺️
adasmummy saresununannesi çok geç erken olur hatta ben 5 aylıkken başladım. 4.ayda başlayanlar da var ama en iyisini tabiki doktorunuz bilir. Önce ona danışın ondan sonra başlayın bence
damlaozzz saresununannesi aksine çok erken olur. En erken 5-5 buçukta başlanıyor diye biliyorum biz 5 buçukta başlamıştık