minikmisimben Kubracigimm yaa bende arayayım madem yani ilk kez başıma geldi yıllardır kullanıyorum bu telefonda yaşadım bu sorunu
Kubracigimm minikmisimben modeli ne peki Benim 13 Telefonu kullanamadığım , uygulamaları kendi kendine kapattığı dahi oldu, düşünün artık. Arama bile yapamıyordum , telefon işlevsiz hale gelmişti.
minikmisimben Kubracigimm 12 ve hiç memnun değilim.. kamerası falan ciddi kötü yani beklentimi hiç karşılamadı 13 almayı düşünüyordum bende alacağım da kronik bir sorun değildir inşallah
Kubracigimm minikmisimben kardeşimde de 13 var hiç öyle bir problemi yok Ve binlerce fotoğraf, video var telefonunda
gokcen_ Yasirefeninannesi tıkladığın yerde hangi uygulama kaç gb yer kaplamış göstermesi lazım ,ona göre sileceksin