Benim kızım da 13 aylık civarında birden bıraktı ki bağımlı gibi sürekli emiyordu öncesinde. Sağıp biberondan verince içiyordu sütü ama mememe asla ağzını sürmüyordu. 3 gün boyunca sürekli denedim oyunlar yaptım olmadı sonra birden kendi kendine tekrar emmeye başladı. Ardından diş çıkardı falan büyük ihtimalle dişle ilgili bir ağrısı vardı da emmek canını acıtıyordu diye istemedi diye düşünüyorum. Sizde de öyle bir durum olabilir ya da yukarıda arkadaşların yazdığı gibi bazı hormonal değişimlerde sütün de tadı değiştiği için o hoşuna gitmemiş olabilir. Ben o dönem doktoruma sorduğumda reddetmeye devam ederse getirin bi muayene edelim belki anlık bir durumdur belki sadece emmek istemiyordur artık, kilo alımına ve genel sağlığına göre mama başlarız demişti ama 3 gün sonra grevi sona erince gitmedim 😂