elizz_momm Biz genelde yapacağımız zaman altın yapıyoruz bir de dolar hesabı açtık şuanlık böyle bakalım ilerde daha farklı şeyler yapılabilir
Madamehappyyyyy elizz_momm Şuan çeyrek ve nakit Euro olarak birikim yapıyorum. 🤭Çeyreğin hızına yetişe bildiğim kadar ama 6-7 aydır hiç yapamadım daha.
Meri-Mel elizz_momm altın yapiyurus ama bişi olduğu yok biriktiriyoruz herşey üç beş katı oluyor şuan ki para ile ev ,arsa da alınmıyor 😞
Snm1234 elizz_momm aylık bütçemiz neye yetiyorsa dolara yetiyorsa dolar altına yetiyorsa altın. Her ay sabit bes hesabımızda da birikim yapıyoruz.
sebur elizz_momm yapmıyoruz ✨️ maleesef🫠 hem eşimin maaşı iyi ama ona rağmen nekadar fazla alırsa alsın yetmiyor yetmiyor illa birsey çıkıyor
elizz_momm sebur zaten ne kadar gelirse o kadar gider maaş gelir gelmez bir şey alırsanız olur yoksa olmuyor