Kızlar evde iş yapabiliyor musunuz?
Yani ben yeri geliyor lavoboya zor giriyorum afedersiniz.
Evi süpürüp silemiyorum yeri geliyor masayı bile saatler sonunda toplayabiliyorum bebeğim kolik bazen bir iki hafta sonunda duşa giriyorum ona da şükrediyorum çamaşır assam katlayamıyorum kalıyor ütü zaten lüks oldu
Ben mi yetemiyorum? Var mı aynı durumda olan kendimi kötü hissediyorum. Sanki herşey üstüme geliyor.
Bebeğimle kaliteli vakit geçirmek için işleri göz ardı ediyorum maalesef ama duvarlar üstüm e geliyor temizlik yapamayınca astığım çamaşırı toplayamayınca
Eşim sağolsun yardımcı oluyor ama ona da üzülüyorum sabahın köründe işe gidiyor bir de gelip ev işleriyle uğraştığı oluyor yetemiyorum gibi hissediyorum