rabisss53 alya2003 benimde aynı bi aradan ütü ediyorum zar zor dezenfekte oluyormuş ama zorlanıyorum ya hiç vaktm yok
acemiibirann Ben de 40 gün ütülemeye çalıştım şu an askıdan dolabına koyamıyorum bile zaten 2 güne yine makinadalar
-_-hUysUzvetatlikadin rabisss53 bir bir buçuk yaşa kadar ütüledim sonra enfeksiyon olduğunda ütüledim sadece
KendiEvimdeDeplasmandayim 3aylık ütülüyorum hep. Gittiği yere kadar da ütülemeyi düşünüyorum öyle içime siniyo
bizdejantikizlardik rabisss53 Ütüleyemedim çünkü hiç zamanım olmadı. Doğumdan itibaren evde yalnızdım fırsat kalmıyordu diğer işlerden.
aslanimalp rabisss53 ilk 4,5 ay kadar ütüledim sonra düşündüm zaten kurutma makinesi var gerek yok diye ütülemez oldum. Sadece dışarıda giydiklerini ütülüyorum, oda görüntü amaçlı. Şimdi hamileyim onda da ilk 2 ay falan ütülerim yeterli olur diye düşünüyorum