Arkadaşlar kızım 9 aylık oldu alttan iki tane diş çıkarttı üstten de ikinci dişi geliyor Ben çok küçükken dudak bağını aldırmak istemiştim ilerleyen zamanlarda geçeceğini söylediler şimdi dişleri ayrık geliyor geçmedi ne yapmalıyım sizce çok mu geç kaldım aldırabilir miyim aldırmak çok mu zor