sekerszkahve Mdkakam113 fuzul eve yazıldık ev ve araba için kuralı sistem her ay ödeme yapıp çekilişe katılıyoruz bekliyoruz kuralı biraz şans işi bakalım ne zaman çıkacak
suheyla92 sekerszkahve aylik odemeniz ne kadar acaba bir de dosya masrafi vs giris ucreti ne kadar odediniz?
sekerszkahve suheyla92 aylık 30 bin ödüyoruz 350 binde dosya masrafı ödedik ama giriş ücreti yoktu bizde
Mdkakam113 ozgmom nasıl basvurdunuz peşinat mı verdiniz kuralı mı nasıl böyle belli oldu anlamadım tam
ozgmom Mdkakam113 kuralı istemedik peşinat verdik Ağustos ayına kadar yani bir yıl taksitli ödeceğiz ama mayıs ayında arabayı teslim alacağız
petitonunannesii Mdkakam113 Bizde katılım eve ev için başvurduk.Mayıs 2026 da 2 milyon alacağız.O zmanan kadar da her ay çekilişe katılacağız.500 peşinat ile girdik.ayda 40 bin ama her yıl arttirimli olarak artacak taksit.Toplam 30 ayda bitecek ödeme
lilasmomy petitonunannesii biz de bu şekilde girdik ama aklıma su takıldı, biz alana kadar alacağımız evin fiyatı da fırladı diyelim nolacak
ikiprensesbebiss petitonunannesii bitene kadar 40 bin mi ödeyeceksiniz bide hangi kuruma kayıtlısınız
aleyna297_ Mdkakam113 hayır kurayla değil bireysel 560 bin gibi bir para yatırdık şimdi hazirandan 1 milyon 300 bin para alı az aylık olarak 20 bin ödüyoruz 8,9 ay sonra 15 ödemeye başlayacaz
Ciddiyet12 Mdkakam113 2019 da galiba ilk arabamızı birevimden aldık hayırlısıyla bi 15 gün önce de sinpaş dan araba aldık Kura sistemine girmedik ekimde başvurduk martta verecez parayı dediler öyle oldu aklınıza takılan varsa sorabilirsiniz 🌺
Denizpasam Ciddiyet12 Sinpaş için sizden bilgi alabilir miyim? Araba için aylık ne kadar ödeme yaptınız ve ne kadar sürede teslim edildi? Ev almak için arabamızı sattık ve arabasız zorlanıyoruz belki biz de düşünebiliriz böyle birşey