Biz aldık neredeyse 1 yıl oldu. Her gece ve öğle uykusunda kullanıyorum. Sevdi de oğlum alırken bu paraya değmez felan dedim ama eşimi ikna edememiştim. İkinci çoçukta kullanırım olmadı dedim ama oğlumun vereceğini sanmıyorum. 1 yaşından sonra aldığım için kalp atışını, anne karnı sesini ve ışığını kullanmadım. Ama ben çok beğendim. Bi oyuncakçıya gidip inceleyin. Müziği açında yarım saat çalıyor , sesini ayarlayabiliyorsun. Ürünle alakalı başkada birşey aklıma gelmiyor.