8 aylık bebeğim var emziriyorum doğumdan sonra adetim düzenliydi son 2 aydır düzensiz en son 13 şubatta oldu o da 6 gün gecikme ile mart ta hiç olmadı hala da olmadı kasıklarımda ağrı sivilce falan oldu bir kaç kez 3 kere test yaptım üçü de negatif çıktı sizce neden olabilir ???