Merhaba dün gece aşırı huzursuzlukla başlayan serüvenimiz bugün sabaha karşı hırıltılı öksürük ve hafif ateşle devam etti.Hastaneye başvurduk RSV pozitif çıktı.Bebeğim küçük olduğu için çok gerildim.Burada okuduklarım da iç açıcı değil.Var mı başına gelen?Neler yaptınız nasıl atlattınız?Ne olur bakın :(((