
Son bir aydır çok huysuzdu zaten ama şimdi ekstra huysuz ve ağlıyor. Ağlaması değişti, çok acıklı ağlıyor ve o ağlayınca ben de ağlıyorum. Diş etleri alttan ve üstten bu şekilde şişmiş patlaması uzun sürer mi? Tetagil veriyorum saniyelik işe yarıyor sanki. Ekstra olarak doktor dencol jel verdi