Merhaba oğlumun 12 martta bacağında küçük küçük kızarıklıklar çıktı arınca doktora gittik el ayak hastalığı dedi sonrasında büyüdüker ve arttılar nerdeyse 1 ay olucak hâla lekeler duruyor zaman zaman sanki büyüyolar azalıyolar ama geçmiyo lekeler bukadar uzun mu sürüyo iyileşmesi sağlığında birşey yok şükür yaşayanlar tecrübesini yazarsa çok sevinirim.