ankara2861 Emzirirken diğer göğüsten gelen süt göğüs kalkanında birikiyor o sütü ne yapıyorsunuz? Nereden baksanız 20-30 ml süt geliyor insan dökmek istemiyor 😂
momas ankara2861 biriktiren var ama ben hiç uğraşmadım gece mesela doluyordu sürekli kalkıp onu nasıl dökücem? Bir de buz dolabındaki süte ekleme de yapamazsın o soğuk olucak senin sütün sıcak. Yani ben beze döküyordum🤷🏼♀️
ankara2861 momas bazen üzülüyorum o kadar süte bebeğe veriyorum ziyan olmasın diye. Saklamak geliyor içimden ama o kadarcık için poşet kullanılmaz 🥲