Kızlar merhaba, benim 6 aylık bebeğim var, 5.aydan 6.aya geçene kadar hiç kilo almadı ve iştahı çok azaldı, zar zor mama içiriyorum, ben içirmesem kendi açlıktan ağlamıyor bile, normalde günde 700 cc içen çocuk şimdi 400-500 zor içiyor, bu ayın başında atak dönemi vardı ilk ona bağladım ama o da geçti, şuan diş çıkarma vs de yok, yaklaşık 1 aydır devam ediyor ve nedenini bulamıyorum, ek gıdaya da başladım ama bu durum ek gıdadan önce de vardı, mama değişikliği de yaptım, iştahı hiç değişmedi, çözüm önerisi olan var mı 😇