Ahsensmom_ Kızım 3 aylık oldu küçülenleri saklamak istiyorum nasıl saklayabilirim sararmadan vs bir şey olmadan
Kuzularinanasi Ahsensmom_ bazi seyler sarariyor oncesinde süt lekesi olduysa koyarken temiz dursa da bekleyince sararmis oluyor.oyuzden lekeli seyleri hic saklamayin.guzelce yikayip utuleyin vakumlu hurclara ayina yasina gore ustune etiket de yapin.oyle cok pratik oluyr
tospikannesi_ Ahsensmom_ tavsiyem lekeli şeyleri hiç koymayın. Çünkü sararır ya lekeli çıkarıcı ile temizleyin yada onları farklı poşete ayırın hem koku yapabiliyor hemde sararıyor. Ben temizlerim güzelce ayırıyorum yıkayıp kuruduktan sonra katlayıp vakumlu hurca koyuyorum hem yer kaplamıypr yem hiçbirşey olmuyor
Yigidimmm Ahsensmom_ sakliyacniz eşyaları sadece yıkayıp güzelce kurutup koyun ben ütülüyordum daha sornada ütü lekesi oldu hepsi ve çıkmıyorda
Kuzularinanasi SooMin iste oncesinde ozellikle sut vs damlamissa o leke mutlaka kac kez yikanmis olsa da yine sarariyor.
dayes Ahsensmom_ hiç bilmiyorum ben eğer ikinci çocuğum vs olursa bi leke çıkarıcı da bekletip yıkarım çıkar diye düşünüyorum o zaman
rana0234 Vallahi bence hiç bir çözümü yok,askıda etiketli halde duran kızımın yeni kıyafetleri bile durduk yere leke içinde 😔🤦🏻♀️
TalentedMom Ahsensmom_ açık renkliler sararıyor renkliler pek sarar motor ara ara havalandırmak gerekiyor