Rabiiul gg3848 var var 😆😆 ben 6. AYda oturtmaya başlamıştım 6.5 aylıkken desteksiz oturuyordu ama arkasında ne olur ne olmaz diye minder koyardım heyecan yapıp geriye atabiliyor kendini alıştırma yaptırırsan daha hızlı emekleyebilir
gg3848 Rabiiul çok şükür benimkide oturuyor ama dediğin gibi heyecan yaptığında ya da canı isteyince arkaya atıyor kendini😄 ne gibi alıştırmalar yapabilirim
talhamamy Rabiiul ben kucağa alıştırma olayına inanmıyorum kimi bebek evet çok seviyor kimi bebek sevmiyor özgür olmayı seçiyor🥳
Rabiiul talhamamy aynen benimki aşırı sıkılıyor sarılayım diyorum yok bağırmaya başlıyor anası kılıklı bende daralmaya gelemiyorum
zuhalsebu talhamamy saçmalısınlar? Hani kızlar erken yapar ya sözde, benim kızım 8,5 aylık emekledi be😅
talhamamy zuhalsebu işte her şeyi biliyorlar ama bunu bi türlü öğrenemediler 😃 ki burada okuyorum çoğu bebek 9.ayında emekliyor. Veyahut hiç emeklemeyede bilir bu da gayet normal😇