arasbek doğduğundan beri karışım yapmadım kendim yiyemeyeceğim hiçbir şeyi kızıma da yedirmedim 🥴bence sizde yapmayın artık büyümüş.10,5 aylık kızım.Çeşitli omletler bunu siz arttırabilirsiniz(soğanlı,biberli,kıymalı,peynirli bizim tercih ettiklerimiz çoğunlukla)meyveli pankekler,klasik kahvaltı tabağı(haşlanmış yumurta sarısı,zeytin,peynir,pekmez).Bugün kahvaltıda yumurtalı ekmek yaptım yanında peynir ve sıkma mandalina suyuyla afiyetle yedirdim💪