nnoktaa eses123 15 aylık hiç kullanmadık. Kendi bahçemizden toplayıp buzluğa attığımızı dahi vermedim. Meyvenin mevsiminde taze verilmesi daha sağlıklı.
aybarsbebekk eses123 yazdan kiraz şeftali ve kayısı koymuştum bu kış verdim ama tadı taze gibi olmuyor ya beğenmedim