mitolojiii_ Bebeklerimize burun tıkanıklığı olmasada serum fizyolojik kullanmalımıyız hiç tıkanmadı aldım ama kullanmadım korktum açıkçası sadece iki kez burun aspiratör ile çektim 3 aylık bebekte kullanılır mı
babyandmom_ mitolojiii_ Doğduğundan bu yana serum fizyolojik kullanıyorum sonra çekiyorum. Hemen hemen her gün yapıyorum. En sağlıklısı bu geliyor bana da