ZeydsMom eses123 cia tohumunu genelde bebeklere iki yas sonrasi oneriyorlar cunku sindirim sorunu olabiliyor. Bebekler ciani sindirip icerisindeki besin degerinden yetiskinlerdki gibi fayda alamiyorlar. Kabizlik gaz sorunlari oluyor sindirimi zor yani.