Arkadaslar bebeğim 1 haftaya yakındır uykusunda cok ağlıyor uyandırsamda devam ediyor yada uyanıkken iç çekiyor uykuda arada cığlık atıyor daha 4.5 aylık ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz yoksa bende kafayı yiyeceğim uykudan korkunc bir çığlıkla kalkıyorum bilgisi olan var mı