busraincics Merhabalar herkese bebeğim 5.5 aylık sadece mama ile besleniyoruz artık yavaş yavaş ek gıdaya başlamanın vaktinin geldiğini düşünüyorum ama ilk olarak sizler neler tattırdınız merak ediyorum sevgiler 💐
momas busraincics doktor yoğurtla başlamıştı sonra patates havuç kabak muz avokado elma şeklinde gittim
cLearQueen busraincics kabak havuc tatli patates ispanak kereviz elma armut.. simdi avokado vercem sonra muz