Rabiiul tgcyi benim kız da az çok yiyor kafa kaçırması çok oluyor parka sallandırırken ağzını hep açtı 😆 etrafı izlemekten şaşı olacaktı haha
3kedili2bebekli gizememre 6 aydan büyükse geçin çocuk yemek yesin ya 😂 ben hiç öyle corbalar yapmadim doktorum direk evdeki corbalari tuzsuz salcasiz yapıp yedir dedi öyle yaptım inanın faydasni gordum
3kedili2bebekli gizememre sadece tuz salça koymayın zeytinyağı kullanın yeterli baharatta kekik ve nane sebze grubuna girdiği için kullanabilirsiniz 😂
gizememre dayes yok hayır şu zamana kadar herhangi bir alerjik durum olmadı deneyeceğim teşekkür ederim 🥰