hava bugun iyiyken arkadaslarım kahve içmeye davet etti ben de tek çıkamıyodum sıkılıyorum diye bebeğim 40 günlük millet o kadar bebekle dısarı mı cıkılır vs diyip duruyor. bebeğim de dısarıdayken anında uykuya dalıyor (maşallah) seviyor her şeye müdahale etmeye calısanlardan nefret ediyorum ya heves kırmaya çalışıyorlar sadece. slingle geziyorum beni de zorlamıyor hem bebeğimi de kalın giydiriyorum rahat ediyorum ama her şeye burun sokuyorlar