Kızlar bebeğim 13 aylık. Sabah kahvaltı yaptırıyorum 9′da. Öğlen 1 gibi meyvesini yiyor. Uyku saatinden sonra çorbasını içiyor 3-4 gibi. Akşam da 6-7 gibi akşam yemeği yediriyorum. Bazen çorbasına ekmek doğradığım oluyor. Henüz 3 dişi var , çatalla eziyorum akşam yemeklerini de.
Elimden geldiğince akşam yemeklerinde tavuk ya da kıyma kullanmaya çalışıyorum . Instagram da birkaç menü gördüm kimi köfte yapıyor, kimi kuru fasulye pilav vs. O tarz şeyler değilde daha çok, kıymalı karnabahar,pırasa yemeği vs tarzı yapıyorum.
Yeteri kadar doyuyor mudur acaba? Anne yüreği hiç emin olamıyorum 😂🤷🏻♀️
Aynı zamanda da en geç 3 saat arayla emziriyorum