Anneler, bebeğim 4 gündür zaman zaman aşırı sancı çekiyor daha 10 günlük. Ona masaj yapıyorum karnına ve ayaklarına. Kakayla gazını çıkardığı da oldu çıkaramadığı da bizde onun öyle acı çekmesine kıyamıyoruz kıpkırmızı oluyor. Eczanede zinco gaz damlası verdi internette kullananlar var ancak prospektusunda yenidoğan yazmıyor 3-10 yaş yazıyor bende vermekte çok kararsız kaldım kullanan var mı lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim.