Kızlar selamlar,
Ben sütlerimi buzlukta saklamaya başladım ama mama ile birlikte veriyorum. O yüzen bir paketin hepsini çözdürmek istemiyorum, acaba keserek vs sütü bölebilir miyim
Bundan sonrası için buz kalıplarına koymayı düşündüm ama elimdeki sütleri ne yapmalıyım
Bebeğimin biraz hassasiyeti olduğundan anne sütünü daha kontrollü verdiğimden bir tam poşeti bitiremiyoruz bir günde heba olmasını da istemiyorum
Çözdürdüğüm süt iki gün buzdolabında durur mu acaba
Şimdiden teşekkür ederim