tubidy_90 korkma canım vermezsen alışamaz inan ben okadar korkuyordumki bi gün köfte yiyordum köfte istedi korkudan bölüp veremedim ezsem mi acaba az suyla dedim eşim korkma ver böl dedi ben varım birşey olmaz dedi ben böldüm verdim bir yedi ben çok şaşırdım ondan sonra cesaret aldım ekmek bölüp veriyorum köfte bölüp veriyorum tavuk didip veriyorum pilav veriyorum ama yemesi kolay olsun diye yoğurtla karıştırıyorum öyle kolay kolay birşey olmuyor öğürme refleksleri çok güçlü rahatlıkla çıkarıyorlar yemek istemediklerini öksürünce falan ilk korkuyordum şimdi onu da atlattım gözlemliyorum öğürüyor öksürüyor devam ediyor yemeğe ☺️ taneliye en kısa sürede geç yoksa senin için daha zor olur büyüdükce hiç istemez çabuk alışıyorlar zaten inan sağlıkla büyüsün kuzucuk