Metemommy Oğlum 22 aylık neredeyse hiçbir şey yemiyor. Kahvaltıda hep hamur işi pankek krep börek gözleme ya da ekmeğe şekersiz fındık ezmesi bal kaymak başka bir şey yemiyor , öğlen ne yapacağımı şaşırıyorum sebze yemiyor et kıyma tavuk yemiyor pilav bulgur türü şeyleri ağzına sokmuyor . Bir tarhana içerdi ondan da içe içe bıktı içine kıyma falan karıştırıyorum değiştirmeye çalışıyorum ama bu ara onuda hiçbir şekilde yemiyor . 2 gündür oyunla zorla da olsa yoğurt çorbası yedirdim. Sürekli Erişte ya da makarna başkada bir şey yemiyor böyle olunca içime sinmiyor . Siz neler yediriyorsunuz?
tospikannesi_ Metemommy kızım 28 aylık düzeni var oldu bitti öğlenleri çorba içer ne çorbası olduğu önemsiz şehriye,yoğurt,un çorbası, mercimek, domates çorbası, yeşil mercimek ,tarhana vs vs vs…
Buket57 Metemommy kızım bu ayın sonunda 2 yaşına girecek öğlenleri hep çorba içiyor,bugün kereviz çorbası yaptık onu içti. Her gün öğlen saatinde çorba içiyor mutlaka 🥰
minibebisim Metemommy dönemsel olarak reddedebiliyormuş bebekler, benim oğlum 14 aylık şu an sabah kahvaltıda oynata oynata yağda irmikli omlet ve kaşar yediriyorum. Sonra muz yiyip uyuyor. Uyanınca sebze çorbası veya tarhana veya tavuk çorbası veya mercimek çorbası artık ne yaptıysam çorba içiyor. Sebze çorbası denemenizi öneririm. İçine brokoli havuç patates soğan sarımsak kereviz kabak ne bulduysam koyup et suyu ekliyorum. Piştikten sonra blenderdan çekip içiyorum. Çorbaları pürüzsüz içmek istiyor ama akşamları biz ne yiyorsak pilav et makarna tavuk vs ondan yiyor
Metemommy tospikannesi_ bizim tarhana ve yoğurt çorbası hariç hiçbirini içmiyor onlarıda oyunla falan zorla içirebiliyorum , bende 1 yaşından önce öğlenleri hep farklı çorbalar yapar içirirdim 13-14 aylıktan beri hiçbir şey yediremiyorum çok zorlanıyorum her gün ne yapıcam derdinden
tospikannesi_ Metemommy o zaman önerim zorlamayın yemiyorsa bırakın illa acıkacak ve yiyecek siz zorlarsan olmayan iştahla gider illa her bebek bu dönemden geçiyordu kızım da bir ara 1 hafta boyunca öğlen çorba içmedi zorlamadım sonra tekrar devam etti yemeye yani öğlen uykusu uyuduğu için yemek ağır gelir çorba içiriyorum öğlenleri
Metemommy Buket57 maşallah maşallah bizimde bir zamanlar öyleydi ama uzun zamandır çok yemek seçiyor 😔
minibebisim minibebisim bir de biz tuz atıyoruz onun yemeklerine de. Eğer yemiyosa baharat da ekliyorum. Kimyon ya da nane olunca da seviyo çorbalarda 🥰
Metemommy minibebisim maşallah maşallah ne güzel bizim çok seçiyor keşke öyle olsa hiç zorlanmam dediğim gibi erişte makarna ya da tarhana o kadar
minibebisim Metemommy benim oğlum da her şeyi seçiyo ama oyunlarla kandıra kandıra yedirmeye çalışıyorum 🥹 çok zor gerçekten Allah yardım etsin hepimize. Dediğim çorbayı bi deneyin bakalım