Kızlar 5.aydayiz doktorumuz tadima baslamamizi söyledi yaklaşık bir haftadır veriyorum patates havuc yogurt 3 gün kuralına göre veriyorum ama bebeğim az bisey yiyip ağlamaya başlıyor kaşığı verdiğimde alıyor ama çok ağladığı için hep yarım kalıyor bir cay kaşığı anca veriyorum 3 saatte bir mama veriyorum mamadan 2 saat sonra veriyorum saat 3 4 gibi mesela su verirken hiç sıkıntı olmuyor onu severek içiyor ben nerde hata yapıyorum acaba