Herkese merhaba, kızım 4,5 yaşında bir gözünde dışa doğru ara ara kayma var. İki senedir teşhisli ama kapamaları çok iyi yapamadığımız için bugün artık ameliyat dedi doktor. Bu ameliyatı geçirenler varsa öncesi sonrası deneyimlerini paylaşabilir mi? Kızım çok canı tatlı iğne ve hastane fobili bir çocuk😔 sonrası süreçten biraz korkuyorum