motherthea Ben daha önceden satış yapıyordum şuan tekrar girdiğimde e devletten bir barkod gerekiyor gibi bir uyarı veriyor. Bu nedir bilen var mı vergi falan mı ödicez yani artık kafam karıştı
Laden motherthea hayır istediği belgeyi e devletten arayın kod veriyordu yanlış hatırlamıyorsam o kodu dolap a yazıyordunuz. Sahte hesapları önlemek için yapılmış diye düşünüyorum
Kuzularinanasi motherthea vergi fln dgl.kimlik dogrulamak icin dolandiricilari elemek icin guvenlik amacli bisey bu.onu yapmadan ztn satis yapamazsiniz