Kubok bizde globber var bi öneride bulunamicam diğerlerini bilmiyorum ama sadece bir şey söylicem. Komşum oğluna şu pandalı en klasik model var ya onu almış 1000 küsür liraya (şimdi artmıştır fiyatı) ben de o zaman 8000e almıştım. Oğlu bizimkine binmek istedi parkta izin aldı bindirdi neyse sonra dedi ki, “sürüşü çok rahat bizimkini itiyoruz zor gidiyor”. Ben hiç sürmedim pandalıyı hiçbir fikrim yok ne kadar bir farktan bahsettiğine dair ama ben de komşum onu diyene kadar globbera bu kadar parayı boşuna verdiğimizi düşünüyordum komşum öyle deyince iyi ki dedim. Ha ille globber şart değil, e bebekteki kırmızı bisiklet var onun da sürümü gayet güzeldi denemiştim alacağımız dönem kızımı oturtup, yani pandalıdansa en azından baby plus olanı tavsiye ederim 🤍
Ufak not; şimdi okudum alttaki yorumları pandalı dediğim çeşit çeşitmiş yazılmış bilgili anneler tarafından ben hepsini bir sanıyordum😂 ama baby plus olan güzel ve rahat 👍🏻👍🏻